اهمیت تبلیغات در سایت‌های نیازمندی

مباحث مربوط به زبان های برنامه نویسی در لینوکس

اهمیت تبلیغات در سایت‌های نیازمندی

نوشتهاز hassanem » آدینه بهمن 11, 98 11:02 pm

امروزه تمامی کسب و کارها باید در اینترنت و فضای آنلاین حضور داشته باشند. در غیر اینصورت محکوم به شکست خواهند بود. شاید همه کسب و کارها نتوانند برای خود سایتی طراحی کنند یا طراحی یک سایت برایشان سودی نداشته باشد. اما قطعا از عدم حضور در اینترنت لطمه خواهند خورد. در این مطلب قصد داریم به بررسی اهمیت تبلیغات در سایت‌های نیازمندی یا تبلیغات دیجیتال بپردازیم.

چرا باید در سایت‌های نیازمندی تبلیغ درج کنیم؟
شما باید سعی کنید مخاطبان بیشتری جذب کرده و در معرض دید این مخاطبان قرار بگیرید. هرچقدر بیشتر در معرض دید باشید مشتریان بیشتری خواهید داشت. قطعا در کسب و کار فیزیکی نمی‌توانید چنین شرایطی را ایجاد کنید یا ایجاد آن متحمل هزینه‌های بالایی نظیر طراحی دکوراسیون به صورت جذاب و گیرا باشد.

تبلیغ در سایت‌های نیازمندی بسیار کم هزینه است
اما تبلیغ در سایت‌های نیازمندی یک راه آسان و کم هزینه است. تنها کافی است چند عکس زیبا و مربوط به کسب و کار خود را همراه با محصولات و خدماتی که ارائه می‌‌دهید به همراه اطلاعات کامل تماس را در یک سایت تبلیغات درج کنید تا مخاطبان بسیاری پیدا شوند. اگر یک صفحه اینستاگرام دارید نیز می‌توانید آن را در سایت مربوطه درج کنید تا مخاطبان شما تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند و در اینستاگرام و تلگرام نیز شما را دنبال کنند.

بیشتر:

بانک اطلاعات مشاغل تهران

یک مثال واقعی

شاید فکر کنید این کار سودمند نخواهد بود. اما برای شما یک مثال میزنم. چند روز پیش تصمیم داشتم از یک فست فود که غذاهای خوشمزه‌ای دارد غذا سفارش دهم، اولین راهی که به ذهنم رسید مراجعه به اسنپ فود بود اما فست فود مورد نظر در این اپلیکیشن نبود. در مرحله بعد اسم فست فود را در گوگل جستجو کردم تا شماره تماس آن را بردارم و غذا سفارش دهم اما هیچ اطلاعاتی در دسترس نبود. همین بی نام و نشان بودن در اینترنت سبب می‌شود رقبا از شما پیشی بگیرند.

چه کسانی تبلیغات را در سایت‌های نیازمندی می‌بینند؟
هیچ محدودیتی برای مخاطبان وجود ندارد. اگر یک کسب و کار محلی هستید می‌توانید در سایت‌های نیازمندی شهر خود آگهی ثبت کنید. در غیر این صورت نیز سایت‌های بسیاری وجود دارند که مردم از سرتاسر کشور با هر سن و سال و... می‌توانند آگهی شما را دیده و تبدیل به مشتری شوند.

تبلیغات در سایت‌های نیازمندی به چند شیوه انجام می‌شود؟
اگر شما هیچ سایتی برای کسب و کار خود ندارید با استفاده از درج تصاویر، یک توضیح کامل و اطلاعات تماس، آگهی شما در گوگل ظاهر خواهد شد. اما اگر برای کسب و کار خود سایتی طراحی کرده‌اید تبلیغات می‌توانید متنوع‌ تری را تجربه کنید.

تبلیغات بنری
می‌توانید بنرهایی را طراحی کرده و در سایت‌های پر بازدید نیازمندی قرار دهید تا با کلیک بر روی آنها افراد به سایت شما هدایت شوند.

رپورتاژ آگهی
می‌توانید از سایت مورد نظر درخواست کنید تا مطلبی نوشته و در سایت خود منتشر کنند و به سایت شما لینک دهند. این کار برای سئو سایت شما نیز بسیار مفید خواهد بود.
hassanem

 
نوشته: 39
پیوستن: یک شنبه شهریور 4, 97 3:15 pm
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks

برگشت به برنامه نویسی

اکنون هست

;کسانی که اکنون در این تالار هستند: کاربری نام ننوشته است کاربر و 5 میهمان

cron