سرور اچ پی پرولیانت نسل 9

این بخش مربوط به مقالات اعضا میباشد که در صورت تایید توسط گروه آموزش به قسمت مقالات سایت انتقال داده میشوند
آیین تالار
-مقالات باید به صورت یک فایل قابل دریافت باشند (pdf ,odt و....)
-برای رفاه حال کاربران بهتر است که فایل به صورت فشرده ارائه شود
-عنوان باید به صورت : مقاله ی (نام مقاله) باشد
-نظر دهی در مورد مقالات آزاد است (با هر گونه توهین به نوسنده مقاله به شدت برخورد میشود)
-هرگونه پست تشکر و پست های غیر مرتبط با این بخش پاک شده و با فرد خاطی برخورد میشود
-مقالاتی که از نظرت اطلاعات در سطح مطلوبی باشند علاوه بر قرار دادن آنها در قسمت مقالات سایت از طرف مسئول آموزش هدایایی دریافت خواهند کرد.

سرور اچ پی پرولیانت نسل 9

نوشتهاز azade1992 » چهار شنبه اسفند 14, 98 11:53 am

سرور اچ پی نسل 9 برای افزایش ظرفیت محاسباتی و سرعت بهتر و بیشتر در سرویس های IT طراحی شده است. داده ها و ساخت سنتی سرور برای ارائه بهتر و با سرعت تر تحت فشار هستند. هزینه های ذخیره سازی روز به روز در حال افزایش میباشند و این موضوع به یک چالش تبدیل شده است تا سازمان ها تصمیمات جدی درباره کاهش هزینه ها باشند .تلاش های کمپانی اچ پی نیز بر این مبناست که در زمینه ی سرور های اچ پی فعالیت هایی ارائه دهد تا این صنعت بتواند کمکی قابل توجه به جامعه بزرگ IT برساند و بتواند پرچم دار این عرصه از تولیدات سرور و تجهیزات ذخیره سازی باشد . سرور اچ پی با کمی تحقیق و تمرکز نشان داده است که جزئی همیشگی از دیتا سنتر های بزرگ و معروف بوده است.
بسیاری ازین دیتا سنترهای به نام و معروفی که امروزه در بازار هستند بخاطر سرور های به کار رفته در ان هاست . کمپانی سرور اچ پی با ارائه نسل های متفاوت سرور اچ پی خود را یکی از پرچم دارهای این زمینه کرده است . گفتنیست که این سخت افزار ها فقط به سرورها بسنده نمیکند بلکه باید به تمامی این محصولاتی در زمینه های سوئیچ ها و استوریج ها و بسیاری از تجهیزات جانبی اشاره کرد اما در میان همه این ها به جرات میتوان ادعا کرد که سرور اچ پی در ایران حرف اول را میزند و از تمامی برند ها پیشی میگیرد .
یونولیت سوفوس سایبروم فورتی گیت ای ام سی
سرور اچ پی پرولیانت نسل 9 برای حل مشکل و چالش های جدی طراحی شده اند که با انعطاف پذیری و بدون محدودیتی بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند .شرکت ها با اهداف مختلف تجاری میتوانند هم راستا با این موج پیشرفت همگام شوند .گفتنیست که ترکیب سرور اچ پی پرولیانت نسل 9 با HP Technology Services طیف زیادی از جایگزینی تکنولوژی ها و متد های جدید بجای زیر ساخت های سنتی IT برای اطمینان بیشتر شما انجام داده است.تغییرات سخت افزاری در نسل 9 سرور اچ پی برای ایجاد یک زیر ساخت یکپارچه اعمال شده است که در ذیل به بعضی از انها اشاره میکنیم:
ادامه در : سرور اچ پی پرولیانت نسل 9
azade1992

 
نوشته: 5
پیوستن: یک شنبه مرداد 29, 96 2:46 pm
Given: 0 thanks
Received: 0 thanks

برگشت به مقالات اعضا

اکنون هست

;کسانی که اکنون در این تالار هستند: کاربری نام ننوشته است کاربر و 1 میهمان

cron